Együttműködünk

BELÉPŐ - Paktum, a munka kapuja

A TOP-6.8.2-15-MI1-2016-0001 számú „Miskolc Megyei Jogú Város Foglalkoztatási Paktum Programja” című projekt elsődleges feladata, hogy valós munkaerő-piaci igényeken alapuló szolgáltatási és támogatási rendszer segítségével csökkentse a munkanélküliséget, növelje a miskolci foglalkoztatottsági arányt, illetve a vállalatokat megfelelő, szakképzett munkaerőhöz segítse.

Bővebb információ a projektről ide kattintva olvasható!

A Paktum szolgáltatásai a koronavírus miatt kialakult nehéz helyzetben is folyamatosan elérhetők, és a  munkaerő-piaci tanácsadó kollégák továbbra is segítséget nyújtanak azok számára, akik álláskereséssel küzdenek.

Munkaerő-piaci szolgáltatásaink:             

  • Segítségnyújtás önéletrajzírásban/Motivációs levél megírásában
  • Információ nyújtás nyitott pozíciókról
  • Munkaerő közvetítés, Önéletrajz továbbítás cégek számára
  • Egyéni fejlesztés/Mentorálás
  • Munkaerő-piaci tanácsadás
  • Felkészítés interjúra
  • Kormányhivatali ügyintézés támogatása
  • Bér- és járuléktámogatások ügyintézése
  • Pszichológiai szolgáltatás

Álláslehetőségek:

Alapfokú iskolai végzettséggel betölthető pozíciók:

  • összeszerelő operátor
  • gyártó-, csomagoló operátor
  • takarító

Középfokú iskolai végzettséggel betölthető pozíciók:

  • villanyszerelő
  • lakatos
  • hegesztő
  • hűtőgépész
  • irodai adminisztrátor
  • számviteli és pénzügyi előadó
  • csatornaüzemi gépész
  • szennyvízüzemi gépfelügyelő
  • csőhálózat szerelő
  • CNC esztergályos
  • targoncavezető

Felsőfokú iskolai végzettséggel betölthető pozíciók:

  • telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
  • minőségügyi mérnök
  • karbantartási csoportvezető
  • műszeres analitikus

Az álláskereső ügyfeleket Ügyfélszolgálatunkon, a Széchenyi István út 60. sz. alatt várjuk, a várakozás elkerülése, és minimalizálása érdekében előre egyeztetett időpontban. Időpont a  +36-46/516-456 telefonszámon kérhető. Az ügyfélszolgálat működése során az ügyfelek és a munkatársak egészségének megóvása érdekében az ügyféltérbe belépni kizárólag az arcra felhelyezett maszkban, vagy azt helyettesítő kendővel lehet, melyről az ügyfél köteles gondoskodni, ezen eszközök nélkül a belépés nem engedélyezett! Az ügyfélszolgálati iroda bejárata előtt kötelező a 1,5 méter távolságtartási szabály, valamint az ügyféltérben a kihelyezett kézfertőtlenítő használata a belépést követően. Egy-egy ügyfélpulthoz egy időben csak egy ügyfél belépése engedélyezett. 

Az ügyfélfogadási időnk, 2020. június 8-tól átmenetileg két hétig:

Kedd 09:00 – 14:00    (ebédszünet: 12:00-12:30 )
Csütörtök 09:00 – 14:00    (ebédszünet: 12:00-12:30 )

Az ügyfélfogadási rendünk, 2020. június 22-től ismét a megszokott munkarendben érhető el.

Hétfő 09:00 – 14:00    (Ebédszünet: 12:00-12:30)
Kedd 09:00 – 14:00   (Ebédszünet: 12:00-12:30)
Szerda 09:00 – 14:00   (Ebédszünet: 12:00-12:30)
Csütörtök 09:00 – 14:00   (Ebédszünet: 12:00-12:30)
Péntek 09:00 – 12:00

Amennyiben a telefonos felkeresés, vagy az online ügyintézés mellett döntenek, úgy a +36-46/516-456 telefonszámonvalamint a tanacsadas@miskolcholding.hu e-mail címen  tudják velünk felvenni a kapcsolatot, elküldeni az elérhetőségeiket, valamint önéletrajzukat az álláskeresés okán.

Telefonos ügyfélszolgálatunk (+36-46/516-456) továbbra is a hét minden napján elérhető.

Hétfő-Csütörtök: 08:00 – 16:00
Péntek: 08:00 – 12:00