Szeretnél Miskolcon dolgozni a miskolciakért?
Fontosnak tartod, hogy stabil hátterű vállalatnál dolgozz?
Álláslehetőség a Miskolc Holding Zrt. –nél!
Most itt az alkalom, HR ügyintéző pozícióban lehetsz a Miskolc Csoport tagja!
Téged keresünk, amennyiben igazak Rád az alábbi állítások:
- Minimum középfokú szakirányú végzettséged van (Bérügyintéző/Munkaügyi ügyintéző/Személyügyi ügyintéző)
- Legalább 3 év HR területen szerzett tapasztalatod van
- Magabiztos számítástechnikai ismeretekkel (MS Office) rendelkezel
- Naprakész munkajogi és munkaügyi ismeretekkel rendelkezel
- Precizitás jellemez
- Kiváló kommunikációs készséged van szóban és írásban
Milyen feladatok várnak Rád?
- A munkavállalói be-és kiléptetések adminisztratív feladatainak ellátása
- Munkáltatói igazolások (munkaviszony, kereset igazolások) elkészítése
- A munkavállalói személyi anyagok nyilvántartása, karbantartása
- Dolgozói kafetéria nyilatkoztatás és elszámolás
- Közfoglalkoztatással és egyszerűsített foglalkoztatással kapcsolatos feladatok ellátása
- Igénynek megfelelően listák, kimutatások, statisztikai jelentések készítése
- Bérszámfejtéshez szükséges adatok előkészítése
- TB nyilvántartások összegyűjtése, továbbítása és adatszolgáltatás
- Ügyfélszolgálati tevékenység ellátása
- A munkaügyi és a személyügyi folyamatokban való aktív részvétel
- Egyéb HR adminisztratív feladatok ellátása
Előnyben részesülsz, ha rendelkezel az alábbi képességekkel, de nem elvárás a munkakör betöltéséhez:
- Ismered a NEXON humánügyviteli rendszert
Ajánlatunk:
- Stabil vállalati háttér
- Szakmai fejlődési lehetőség, változatos feladatok
- Felelősségteljes munkakör
- Béren kívüli juttatás (Br. 400.000 Ft/év)
- Kedvezményes üdülési lehetőség vállalati üdülőkben
Dolgozz Miskolcon, dolgozz Miskolcért!
A jelentkezéseket fényképes szakmai önéletrajz csatolásával a Jelentkezem gombra kattintva várjuk.