Szigorú védelmi intézkedések betartása mellett a veszélyhelyzet előtti nyitva tartással kezdi meg működését június 2-án a Miskolc Holding Zrt. ügyfélszolgálata.
2020. június 2-tól a távhőszolgáltatási-, az ivóvíz- és szennyvízcsatorna szolgáltatási és az ingatlangazdálkodási ügyek, valamint a pénztári be- és kifizetések így már személyesen is intézhetők Miskolcon, a Szemere Bertalan u. 5. sz. alatt lévő ügyfélszolgálati irodában, a szokásos nyitvatartási időkben.
Az ügyfélszolgálat működése során az ügyfelek és a munkatársak egészségének megóvása érdekében az ügyféltérbe belépni kizárólag az arcra felhelyezett maszkban, vagy azt helyettesítő kendővel lehet, melyről az ügyfél köteles gondoskodni, ezen eszközök nélkül a belépés nem engedélyezett!
Az ügyfélszolgálati iroda bejárata előtt kötelező az 1,5 méter távolságtartási szabály, valamint az ügyféltérben a kihelyezett kézfertőtlenítő használata a belépést követően.
Egy-egy cég ügyfélpultjához egy időben csak egy fogyasztó belépése engedélyezett.
A biztonsági intézkedések betartása az ügyfelek és a munkatársak egészségének megőrzését szolgálja.
Az ügyfelek megértését és együttműködését köszöni a Miskolc Holding Zrt.