
A beérkezett tapasztalatok, jelzések tükrében fejlesztenék, javítanák a szolgáltatás színvonalát.
Az utazóközönség, miskolci közöségi közlekedéssel kapcsolatos véleményére kíváncsi a Miskolci Közlekedési Zrt. (MVK). Ennek érdekében egy kérdőívet készítettek, és azt kérik, minél többen töltsék ki azt - írja honlapján a vállalat.
Az MVK úgy fogalmaz, teszik mindezt azért, mert tudatában vannak annak, hogy a város tömegközlekedését sok kritika éri az elmúlt időszakban. "Az utasok számos fórumon fogalmazták meg sokszor negatív észrevételeiket az MVK Zrt.-vel szemben. Annak ellenére, hogy társaságunk a forrás elvonások, a COVID miatt csökkenő bevételek után is igyekszik úgy alakítani szolgáltatását, hogy utasaink elégedettek legyenek" - írják.
Amint írják, a közlekedők minden észrevételét, jelzését igyekeznek figyelembe venni, ezért kérik, hogy osszák meg velük az elmúlt időszakbeli tapasztalatait. Az MVK az alábbi kérdőív alapján gyűjtött utas-észrevételek birtokában tovább dolgozna a miskolci közösségi közlekedés minőségének javításán.
Azt kérik, a kiválasztós kérdéseknél adják meg, melyik válasz felel meg leginkább a személyes benyomásainak, emlékeinek. Ahol pedig lehetőség van bővebben kifejteni, ott elmondhatják, milyennek látják az MVK szolgáltatását! A végén akár az addig feltett kérdésektől eltérő további témákban is kifejtheti véleményét, javaslatait.
A kérdőív kitöltésére december 1. és december 31. között van lehetőség.
Forrás: minap.hua